Bilder från Idre


Väldigt jobba att försöka ta kort på den där nedrans solen som valde att finnas till på andra sidan bussen ^^ Slog Cicci i huvet några gånger när jag vred o hade mig med objektivet som är lite längre än jag är van vid ^^

Undrar vem som har hål i huvet z)

Så här såg det ut i bussen z)
Renar sprang över vägen ^^

De första man såg av backarna i Idre ^^ Ser ni knappliftarna till vänster? Bredvid dom fanns den backe jag lärde mig åka i :) Och bredvid 6stolsliftarna till höger fanns nån liten puckelpist aktig bana, där åkte jag och Cicci pulka z)

Precis gått av bussen när denna togs, tkte bara det va fint :)
Liftarna till toppen,
Så här såg de ut när vi kom in efter första dagen i backen :) (kom ihåg den i några minuter)

Fina droppar som jag gillade ^^En ensam liten droppe kvar när alla andra droppat ner :P
Bilden som alla utom jag tkr är hel grym z) Gillar mer bakgrunden än vattnet ^^

Solen påväg ner :) Vrf är allt mkt finare i fjällen? :O ;(Nedrans långa istappar ^^ Tog några kort på dom i lite bättre vinkel, men dom va så vita så de blev inge bra ^^
Så här såg de ut när vi kom hem efter andra dagen i backen (halv snöstorm och dimma)

Älskar färgerna ^^ Vi bowlade ju på torsdagen
En älg^^

Norge ! Lr ja, topparna asså :)

Cicci står på älgen! z)
Cicci gosar med en björn z)
Kyrka när solen går ner

Tkr bara den är mys :P
Solnedgång igen :) De är samma solnedgång, annan plats z)
En till bild där jag älskar färgerna :) och trädet,..

Kommentarer
Postat av: Beck;

väldigt fina bilder :D

2009-03-23 @ 17:09:08
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: 18-55/och de dära andra siffrorna kan jag inte just nu.. Tror det var 3.5-5.0 men kan ha fel! =) Wii, Elise, nu e inte jag lika utfryst i din fotoklubb längre -.- <3 :D

2009-03-27 @ 07:14:34
URL: http://enlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0